Nejčastější dotazy
PROČ EXISTUJE PROGRAMMING SUPPORT CENTRE?
Programming Support Centre bylo založeno, aby podpořilo studenty při studiu předmětů programování. Pomůžeme Vám získat potřebné znalosti ke splnění požadavků, které jsou na Vás kladeny na vysoké škole. Nabízíme možnost problematice hlouběji porozumět, a to v neformálním studijním prostředí.
KDE SE PROGRAMMING SUPPORT CENTRE NACHÁZÍ?
Najdete nás na Fakultě aplikované informatiky v místnosti 52/108 ve vybraných hodinách (viz Rozvrh Programming Support Centre).
KDO MŮŽE PROGRAMMING SUPPORT CENTRE NAVŠTÍVIT?
Mohou nás navštěvovat všichni studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Nezáleží na ročníku, fakultě nebo oboru.
JE MOŽNÉ KONZULTOVAT ONLINE?
Ano, online konzultace běžně probíhají přes MS Teams, ke kterému má každý student přístup v rámci univerzitní licence. Pokud je forma konzultací jiná, je to uvedeno v popisu v Rozvrhu. Ve zvláštních případech je možné konzultaci provést i jiným způsobem dle domluvy s tutorem.
MOHU POKLÁDAT DOTAZY RADĚJI E-MAILEM?
To bohužel nejde. Programming Support Centre musíte navštívit osobně nebo si emailem nebo přes MS Teams domluvit konzultace přes MS Teams.
JE NUTNÉ HLÁSIT NÁVŠTĚVU CENTRA DOPŘEDU?
Osobní návštěvy centra není potřeba hlásit dopředu. Pokud se chcete domluvit s konkrétním tutorem, který nemá vypsán termín, tak je samozřejmě potřeba jej kontaktovat. Pokud se jedná o online konzultace, tak to obecně není nutné, ale záleží to na tutorovi (pro jistotu se podívejte do popisku v Rozvrhu).
NA CO SE MOHU PTÁT?
Můžete se zeptat na cokoliv, co Vám při současném studiu předmětů programování dělá problém. Mohou to být dotazy na látku z přednášek, cvičení nebo jiné nejasnosti, se kterými se potýkáte. Tutoři Vás povedou k tomu, abyste programování porozuměli a pochopili logiku řešení algoritmů a zadaných úloh (nebudou je však řešit za Vás).
JAK ČASTO MOHU CHODIT?
Tak často, a tak dlouho, jak budete chtít. Bude-li vás v jeden moment v centru více, bude muset tutor svou pozornost rozdělit mezi více lidí.
JE NÁS VÍC, CO POTŘEBUJEME PORADIT. MŮŽEME PŘIJÍT SPOLU?
Ano, pokud to prostory centra dovolí. Pokud se jedná o online konzultace, tak to není vůbec problém.
MOHU S VÁMI KONZULTOVAT KÓD VYTVOŘENÝ V RÁMCI DIPLOMOVÉ/BAKALÁŘSKÉ PRÁCE?
Ano, i to je možné. Rádi Vám poradíme s přípravou, opravou a zhodnocením kvality kódu.
KDY JE CENTRUM OTEVŘENO?
Programming Support Centre je otevřeno po celý akademický rok, ale otevírací doba se může měnit (viz Rozvrh Programming Support Centre). Razantně se mění na přelomu akademického roku a ve zkouškovém období.
CHCI KONZULTOVAT, ALE ŽÁDNÝ Z NABÍZENÝCH TERMÍNŮ MI NEVYHOVUJE. MŮŽEME SE DOMLUVIT NA JINÉM?
Ano, je to možné. Vše ale záleží i na časových možnostech tutora. Kontaktujte nás přes email info@psc.utb.cz a domluvíme se.
KDO VEDE VÝUKU?
Support Centre neposkytuje klasickou výuku. Pomáhat při studiu Vám budou dobrovolní tutoři jak z řad studentů, tak z řad učitelů. Můžete si tak vybrat, zda je Vám bližší vysvětlení Vašeho kolegy, který si již prošel tím, co Vás teprve čeká, nebo profesionála, který přímo vede cvičení či přednáší.
PROJEVÍ SE MÉ NÁVŠTĚVY NA HODNOCENÍ Z PŘEDMĚTŮ VE ŠKOLE?
Ano, ale ne tak, že by Vám návštěvy centra automaticky přinesly nějaké body navíc. Doufáme však, že přispějeme k tomu, že porozumíte problematice, a to se pak odrazí v úspěšnosti Vašeho studia daných předmětů. Váš vyučující však ani nemusí vědět, že našich služeb využíváte. Evidence je anonymní a je vedena čistě pro potřeby vyhodnocování a zlepšování činnosti Programming Support Centre.
BUDU DOSTÁVAT DOMÁCÍ ÚKOLY?
Pokud budete chtít, tak ano 🙂
MÁTE FACEBOOKOVOU STRÁNKU?
Ano 🙂 odkaz zde
JAKÝ JE EMAIL CENTRA?