Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
Gamedev

Gamedev – Přednášky z oblasti herního vývoje od expertů z praxe

Přednášky z oblasti herního vývoje od expertů z praxe

Místo: Fakulta aplikované informatiky, přednášková místnost 51 – 107

OrganizátorPavel Vařacha

Program:

Středa 17. května

 

10:00 – 11:20 Raising the Bar: Best Practices for Best Performance on Modern Hardware (Martin Pernica)

We will talk about high level concepts which will help you to optimize and prepare your titles for modern hardware including gaming consoles and VR. Many developers already paid their price for optimizing later or even bad code architecture may get you in trouble during the development process itself. This talk will be independent on engine, but examples will be mostly shown on Unreal or/and Unity. Also keep in mind – the ideas and concepts will be shown in high level form as there is limited time and even one concept could take a few hours to discuss with proper depth.

12:00 – 13:30 Vývoj her v Hangar 13 – Přechod na Unreal Engine (Roman Hladík a Jan Nohavica)

Na přednášce představíme obecný vývoj her na vlastní technologii a porovnáme ho s vývojem v Unreal Enginu. Probereme jednotlivá technologická oddělení, dopady na ně, výhody a nevýhody. V závěru pohovoříme o GameDev scéně v ČR a možném uplatnění absolventů.

13:30 – 16:00 Prezentace projektů studentů čtvrtého ročníku SWI

Celkem 10 týmů bude prezentovat své práce v Unity, které studenti vytvořili v rámci laboratoří předmětu Pokročilé programování. Každý tým má 10 minut na to, aby prezentoval svůj prototyp hry v co nejlepším světle.

 

Fakulty a součásti

Zavřít